csak.egy.blog.

hello.olvasd el.:)

Friss topikok

HTML

Linkblog

szokásoscsütörtök.:D

2009.03.12. 18:00 Barb.ika

öö.hát.mint ahogy acím mondja ma egy szokásos csütörtöki napom volt. szóval csütörötk van 17:35 és most azon gondolkozom mi volt ma..:D nah jóó nem.. tudom.. 5órám volt. de 7.óra szinte végéig bent poshadtunk.. mindegy. 1.óra angol-.- szódolgozattalkezdtük és minden szót tudtam *ennyi**büszkül*:D:D 2.óraa ööööööö. nem tudom mi volt.. öö.töriiii.:D törin nem tudom mit csináltunk vagyis csak beszélgettünk. fájt a fejem és valahogy minden elment a fülem mellett..:/ hétfőn megint videózunk erre emlékszem..:D *büszkés*3.óra.Földrajz. mondtam már hogy szeretem a föci órát. ma olvastunk. meg beszélgettünk meg ilyenek.. 4.óra matek. matekonfolytattuk az algebrát-.- nem jóó. értem meg minden de nem szeretem..:D jóó lett a házim *csoda*büszke* mind 1.. matekoztunk. 5.óra tesi ahlo bemelegítettem de nem kellett csinálnom a szekrényugrást .:D:D:D már vártam az óra végét.:) nem tudom miért.. jajjj és amikor kiléptünk láttunk egy bánkis csávót aki azért jött, hogy megverje a Danit..:D mindenki ott ált az öltözöknél.:D:D és nézték. de bement a csávóka az öltözőbe a Daniihoz.  mindenki kint maradt és várták h mi lesz.xDxD a láyn öltöző ajtaját is nehéz volt kinyitni-.- annnnnnnyian voltakott...:Daztán elmentek.. és kevesebben maradtak..mert becsöngettek..:D nem lett semmi gáz..:) kibékültek xDxD vagynem?..:D nem tudom.. beszélgettek.. elmentünk ebédelni.:D és 6óra végéig ebédeltünk:O:D szinte...:D utána bementünk  nefelejtset csinálni az angolterembe.. ahol korpetáltak a 7esek .. vagyos a luca meg az ala a stufiékatxD na. megcsináltuk a dolgunk és átvittem Erika néninek a Lapot.. utána megcsináltuk a Viv.ét.:) utána kértünk a kevinnek is lapot mert széttépte és kidobta mert ő nem fogja megcsinálni*szemforgatás* hülyegyerek:@. nem szeretett volna adni erika néni .. De nem tudta igazából jhogy miért nincs a kevinnek meg a lapja a Nóra meg elmondta hogy adott neki ő is olyan hülye:@ huu. Vivivel picikét lettünk csak idegesek..:D mind1 kaptunk egyet és kitőltöttük.:D:DxD meg kell majd mutatni a tanárnak hogy gyakoroltunk kevinesen írni!!!!:D nem lehet..-.- uuhh.. átvittük a Viv. nefelejtsét is és megkért minket a tanár hogy maradjunk és a Vivi az Adonyi szavaló versenyre válasszon verset.. ott ültünk 20 percet h mindjár jön és meghalgatja és  visszajött egy anyukával közölte: Bocsánat most  nem érek rá majd máskor meghjallgatlak-.-:D utána szép lassan elindultunk haza. vettünk nagy rágót :) mind a ketten lilát tekertünk:D:Dennnyi ..:D beszélgettünk még egy picit és haza mentünk. . elkezdtem fogalmazást írni és amikor a 3/4-énl tartorram leráztam a kezem és beleált a rotring az ujjamba ami még motis annyira fáááááj:( :/:/:/ . bevan ragasztva nert vérzett.xDxD mind1 elég sokat gépeltem ugyhogy elég.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://smileworld.blog.hu/api/trackback/id/tr7998429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barb.ika 2009.03.12. 19:21:28

hát valahogykurv**hosszúbejegyzésneksikeredett.-.-:D:DxD

vin.ce (törölt) 2009.03.13. 19:30:08

James Morrison...hihetetlen, hogy van még ember aki ilyet hallgat (mármint rajtam kívűl:D)

Barb.ika 2009.03.13. 20:04:55

hát én még ismerek kettőt:) (Y).köszönöm hogy írtál.:)

vin.ce (törölt) 2009.03.16. 17:51:00

pedig van még jópár (ennél is) jobb száma:Dnm

Barb.ika 2009.03.18. 13:54:01

de 2embert ismerek:D:DxD akik szeretik.:)(Y)
süti beállítások módosítása